tisdag 6 juli 2010

Möten skapar kreativitet

Jag har berikats med upplevelser idag. Dagen utföll inte som jag tänkt från början, men den blev helt ok ändå. Kroppen och tankarna känner av att dagarna är fulla av möten, korta nätter och många möten. Kreativitet sjuder på Gotland. Jag blir både facinerad och imponerad av alla de här människorna som lägger sitt engagemang och kämpar för saker som vi alla har gott utav. Även om man inte delar allas åsikter, så beundrar jag ändå kämparglöden och den passion som genomlyser alla våra engagerade politiker och alla andra människor som lägger tid och glöd på ideella organisationer och andra rörelser som verkar för att bidra med gott till mänskligheten. Facinerad. Imponerad och Överväldigad.

Jag har varit på så mycket intressant och delat så många intressanta tankar. Jag hade ambitionen att dela med er av det löpande till er under veckan. Men mina dagar är fyllda med möten och jag behöver tid att smälta och formulera tankarna i huvudet. Finns inte tid för det just nu, så återkommer jag så fort tankarna tar form. God Natt och ha det så bra!

2 kommentarer:

Nässelblom och choklad sa...

Kan tänka mig att det är mycket intressant att lyssna på och att fundera kring. Ta dig tid smälta allt. Tack för din hälsning hos mig. Jag bloggar nästan ingenting under sommaren...Ha en väldigt bra och skön sommar du också! Vad fint du har ordnat här på din sida!

Nässelblom och choklad sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.