torsdag 29 april 2010

Dela Tankar

Valborgsmässoafton för två år sedan, började jag blogga. Jag minns att det var en regnig dag och jag hade bestämt mig för att lära mig mer om det här och prova blogga för att rensa mina tankar. Två år senare och lite berg och dalbanor, är det något som idag är en del av mitt liv. En del jag inte skulle kunna tänka mig vara utan. Jag läser också en mängd med bloggar som jag känner att det berikar mig oerhört mycket. Igår hjälpte jag min son Lucas att starta hans blogg. Han har varit nyfiken på detta ett tag. Han har inte skrivit så mycket, men jag blir så facinerad över den ynnest det är att få ta del av hans tankar och funderingar. Kika in så får ni se en liten glimt av vem han själv är, med sina egna ord. Jag hoppas att det för honom också kommer att vara ett hjälpmedel att sortera det funderande inre han själv har.

Inga kommentarer: